خبرگزاری کار ایران

به همت حوزه هنری خوزستان؛

جشنواره سنتور نوازی غرب کشور در اهواز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۴۱

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان از برگزاری دومین جشنواره سنتور نوازی غرب کشور با عنوان پایور به میزبانی اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری خوزستان، سجاد کوراوند در خصوص دومین جشنواره سنتور نوازی غرب کشور با عنوان پایور، اظهار کرد: این جشنواره با حضور استان های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، ایلام و کرمانشاه برگزار می شود.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این جشنواره در چهار رده سنی 10 تا 13، 14 تا 17، 18 تا 22 و 23 تا 28 سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: پس از ارسال و داوری آثار، از پذیرفته شدگان برای اجرای صحنه ای و شرکت در جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره به نفرات برگزیده هر گروه سنی هدایایی اهدا می شود، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه است.

کوراوند ضمن بیان اینکه هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره باید به اجرای گوشه ها و قطعات ضربی از ردیف میرزا عبدالله و ابوالحسن خان صبا و ردیف پایور بپردازند، افزود: اساس و پایه این جشنواره  موسیقی دستگاهی است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در اهواز برگزار می شود و متولی آن حوزه هنری خوزستان است، خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که در سال های آینده این جشنواره را به صورت فراتر و کشوری برگزار کنیم.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اهواز – امانیه خیابان دز شرقی – بین عارف و لقمان، واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان به صورت تصویری ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره 09169942930 تماس حاصل نمایند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز