خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی اهواز:

بامدژ، نقطه حساس و آسیب پذیر اهواز است

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۷۷۵

بخشدار مرکزی شهرستان اهواز گفت :بامدژ در بخش مرکزی، به علت نزدیکی به رودخانه دز، لایروبی نشدن و کم عرض بودن رودخانه، پیچ های زیاد رودخانه و فرسایش بالای خاک یکی از نقاط حساس و آسیب پذیر است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، علی بلم چی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری بر توجه ادارات و دستگاه های اجرایی به مشکلات بخش مرکزی اشاره کرد و اظهار داشت : اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات خوبی در بخش مرکزی انجام داده، با توجه به مشکلات جاده بامدژ و مشخص شدن پیمانکار این مسیر، نیاز است که هرچه سریعتر برای ساماندهی این جاده اقدام شود.

وی به مشکلات آب روستاها اشاره کرد و گفت: پس از بارندگی، کیفیت آب آشامیدنی روستاها نامطلوب می شود که شرکت آب و فاضلاب روستایی تمهیدات لازم در این خصوص داشته باشد و تانکر های توزیع آب نیز در نظر بگیرد.

بخشدار مرکزی اهواز افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی آمادگی لازم برای تامین آب روستاها بویژه روستاهای بالا دست شهر الهایی را داشته باشد.

بلم چی به مشکلات برق در برخی از نقاط بخش مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: قطعی برق و ناپایداری شبکه، مشکلاتی را برای روستاییان بوجود آورده است که نیاز است شرکت توزیع برق اقدامات پیشگیرانه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز