خبرگزاری کار ایران

سبزه زاری خبر داد:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا اوایل روز دوشنبه/ بیشترین میزان بارش در ایذه

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۵۵۲

مدیر کل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز دوشنبه هفته جاری در استان تداوم داشته و در ارتفاعات بصورت بارش تگرگ و برف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، محمد سبزه زاری امروز شنبه 16 آذر ماه در خصوص فعالیت سامانه بارشی در خوزستان، اظهار کرد: با تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز دوشنبه هفته جاری، شاهد بارندگی همراه با رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید و تند باد لحظه ای در اغلب مناطق استان خواهیم بود.

وی افزود: بارش تگرگ بصورت نقطه ای و بارش برف در ارتفاعات و مناطق مرتفع استان موردانتظار است. همچنین در این ایام شمال خلیج فارس همراه با رگبار، رعدوبرق و مواج است.

سبزه زاری مجموع بارش ها طی ۲۴ ساعت گذشته در اهواز را ۴۱/۵ میلیمتر اعلام کرد و گفت: شهرستان ایذه با ۴۳/۲ میلیمتر بیشترین میزان بارش و شوش با ۶/۸ میلیمتر کمترین میزان بارش در استان را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری با ۲۵/۴ و دهدز با ۳/۹ درجه به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان گزارش شده اند، تصریح کرد: دمای هوای اهواز در گرمترین زمان ۲۰/۷ درجه و در خنک ترین زمان ۱۰/۸ درجه گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز