خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان تضمین کیفیت و بازاریابی همراه اول در مخابرات خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۹۱

جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان تضمین کیفیت شبکه، بازاریابی و اطلاع رسانی خدمات همراه اول به منظور بررسی وضعیت شبکه همراه و خدمات امور مشتریان در مخابرات منطقه خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، جلسه هم اندیشی به منظور ارتقاء کیفیت شبکه و سرویس های قابل ارائه به مشتریان با حضور مدیران و کارشناسان تضمین کیفیت، امور بازاریابی و اطلاع رسانی خدمات همراه اول، مدیر منطقه خوزستان، معاونین و کارشناسان حوزه های معاونت های امور مشتریان، بازاریابی و ارتباطات سیار منطقه در محل سالن ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش، وضعیت شبکه همراه و خدمات امور مشتریان منطقه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص ارتقاء کیفیت شبکه همراه و نحوه اطلاع رسانی خدمات مشترکین و ارائه راهکارهای عملی به منظور جذب مشتری در شهرها و روستاهای استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

فلاح زاده مدیر منطقه خوزستان در این جلسه گفت: با توجه اینکه شاخص علاقمندی مشترکان خوزستانی به دیتای سیار بالاست، به منظور افزایش سهم بازار همراه اول خواستار توجه ویژه شرکت ارتباطات سیار ایران به استان خوزستان در تأمین تجهیزات جهت گسترش هرچه بیشتر پوشش و ارتقاء شبکه همراه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز