خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز اعلام کرد:

سهولت روند ثبت نام با استفاده از نرم افزار دسترسی به سامانه انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۸۸

فرماندار اهواز گفت: با نصب و راه اندازی نرم افزار دسترسی به سامانه انتخابات، در روند ثبت نام داوطلبین سهولت ایجاد شده و در وقت صرفه جویی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، جمال عالمی نیسی پیش از ظهر امروز، چهارشنبه ۱۳ آذرماه در جمع خبرنگاران‌ مستقر در فرمانداری اهواز به منظور پوشش خبری ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: روند ثبت نام ها رو به افزایش است. روز اول ۱۱ نفر، روز دوم ۲۱ و روز سوم ۲۹ و جمعا تا دیروز ۶۱ نفر در حوزه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ثبت نام کردند.

وی افزود: اتفاق جدید که رخ داده و میتواند موجب سهولت در روند ثبت داوطلین شود نصب اپلیکیشن دسترسی به سامانه انتخابات در پورتال وزارت کشور است که داوطلبین با مراجعه به آدرس www.moi.ir اقدام به ثبت نام اولیه کرده و سپس به همراه داشتن مدارک خود به فرمانداری مراجعه  کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

فرماندار اهواز با تاکید بر اینکه داوطلبین ثبت نام خود را به روزهای آخر هفته موکول نکنند، گفت: انتظار میرود روز به روز بر تعداد داوطلبین افزوده شود؛ با توجه به زیرساخت هایی که فراهم شده آماده استقبال تعداد بیشتری از داوطلبین هستیم.

وی ادامه داد: براساس آمار ارائه شده از ۴ روز ابتدای آغاز ثبت نامها، ۴۶ درصد افراد شرکت کننده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از ایثارگران بوده اند که نسبت به سال گذشته با ۱۵ درصد رشد مواجه بوده است. همچنین ۱۰ درصد داوطلبین زن و ۹۰ درصد آنها مرد هستند. بیشترین فراوانی در سنین ۴۰ تا ۵۰ سال و ۹۸ درصد شرکت کنندگان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا هستند.

عالمی نیسی در پایان عنوان کرد: پرونده داوطلبین به صورت آنلاین برای استعلام به وزارت کشور ارسال میشود، هفته آینده با تشکیل و استقرار هیأت اجرایی رسیدگی به صلاحیت ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز