خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

شناسایی و دستگیری اغتشاشگران و اخلالگران در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۱۵۸

فرمانده نیروی انتظامی کشور اعلام کرد: شناسایی و دستگیری اغتشاشگران و اخلالگران در دستور کار پلیس است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در ادامه سفر به استان خوزستان در بازدید از شهرک طالقانی شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به حوادث اخیر، حفظ نظم و امنیت کشور را از ماموریت های مهم این نیرو، عنوان کرد و اظهار داشت: در بازدیدی که از شهرک طالقانی و مناطق مختلف داشتم بحمدالله وضعیت عادی بر منطقه جاری است و مردم مشغول فعالیت های روزانه خود هستند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: با حضور مردم، نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی وضعیت شهر به حالت عادی خود بازگشته است؛ همچنین با تلاش پلیس، تعدادی از اشرار شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی نیز در شرف دستگیری هستند و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار اشتری ضمن تقدیر از مشارکت مردم در اغتشاشات اخیر که اطلاعات مفیدی در خصوص افراد آشوبگر به نیروی انتظامی دادند، تصریح کرد: انشاءالله این امنیت و ثبات آرامش که در اقصی نقاط کشور برقرار است، روز به روز افزایش پیدا کرده و بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

فرمانده ناجا با اعلام اینکه صیانت از جان، مال، ناموس و ... مردم از وظایف پلیس است، تاکید کرد: با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را دچار اخلال کرده و یا به حقوق مردم تعدی کنند، قاطعانه برخورد می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز