خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 300 کیلوگرم تریاک در اندیمشک/ فوت یکی از قاچاقچیان در درگیری مسلحانه

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۰۷۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 300 کیلوگرم تریاک در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر از استان های جنوبی به استان های شمالی و شمال غربی کشور، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی خاص پلیسی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس همنام خود در شهرستان‌‌های شوش و اندیمشک ضمن رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد خودروی زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 300 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودروی پژو 405 که وظیفه اسکورت محموله موادمخدر را داشتند شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه هر 2 راننده زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه یکی از قاچاقچیان موادمخدر بر اثر جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: 2 قاچاقچی دیگر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز