خبرگزاری کار ایران

غمگین در گفتگو با ایلنا خبر داد:

آغاز ثبت نام سرپرست خانوارهایی که مشمول پرداخت سبد حمایتی دولت نشده اند/ نیازی به مراجعه حضوری نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۰۵۱

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، گفت: تمامی سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند و خود را واجد شرایط می دانند می توانند از بعداز ظهر یکشنبه سوم آذرماه شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ارسلان غمگین در خصوص ثبت نام سرپرستان خانوارها در طرح حمایت معیشتی برای کسانی که تا کنون مبالغ حمایتی دولت را دریافت نکرده اند، اظهار کرد: از ساعت ٨ صبح امروز یکشنبه مورخ ٣ آذر ٩٨ سامانه ثبت نام با کد دستوری #6369* به طور رسمی فعال شده و امکان ثبت درخواست شماره ملی سرپرست خانوار فراهم شده است.

وی ضمن تاکید بر ثبت شماره تلفن همراه رسمی در سامانه #6369* افزود: شماره تلفن همراه حتما باید متعلق به سرپرست خانوار بوده و با شماره ملی سرپرست مطابقت داشته باشد.

غمگین در خصوص بررسی، درخواست و ارسال کد رهگیری از طریق پیامک، اشاره کرد: درخواست فردی که در این سامانه ثبت نام کرده است، به صورت سیستمی بررسی و نهایتاً ظرف ٢۴ ساعت کد رهگیری برای متقاضیان از طریق پیامک با سرشماره HEMAYAT ارسال خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: متقاضیان می بایست پس از ۴٨ ساعت از زمان دریافت کد رهگیری به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

وی بر روند انجام فرآیند رسیدگی به صورت غیر حضوری تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه تدابیر لازم برای بررسی غیر حضوری درخواست متقاضیان در نظر گرفته شده است، نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستانها و سازمان تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و سایر نهادهای استانداری، فرمانداری، بخشداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود ندارد.

غمگین در خصوص معیارهای بررسی درخواست متقاضیان، بیان کرد: اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان که بیش از ۲۰ پایگاه اطلاعاتی در شکل گیری آن نقش دارند، ملاک بررسی درخواست متقاضیان است.

وی بیان کرد: تنها مرجع اطلاع رسانی رسمی در خصوص شناسایی مشمولان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و هرگونه اطلاع رسانی توسط سایر نهادها در خصوص شمول و بررسی درخواست متقاضیان فاقد اعتبار است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تاکید کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا می شود طبق اطلاعیه های قبلی، تنها سرپرستان خانوار کد ملی خود را در #۶۳۶۹* ثبت نمایند.

لازم به ذکر است، برای تمامی سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت، مشمول سبد حمایتی دولت نشده اند و خود را واجد شرایط می دانند، شرایطی فراهم شده تا از بعداز ظهر یکشنبه سوم آذرماه شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری  #6369*  ارسال کنند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز