خبرگزاری کار ایران

کارگاه نقاشی صلح جهانی ویژه کودکان خوزستانی در اهواز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۰۶۹

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کارگاه نقاشی صلح جهانی ویژه کودکان خوزستانی با حضور سفیران فرهنگی دو کشور فرانسه و نروژ در اهواز آغاز به کار نمود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، کارگاه نقاشی صلح جهانی ویژه کودکان خوزستانی از سری برنامه های دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی خوزستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مرتضی جمشیدی معاونت فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی بدری سفیر فرهنگی کشور فرانسه و دو هنرمند برجسته دنیا لیلا کولوستیاک و کاترین گمگستو به عنوان سفیران صلح از کشورهای نروژ و فرانسه و جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی و اصحاب رسانه و مطبوعات استان در جزیره تفریحی، گردشگری ریف اهواز آغاز به کار کرد.

مرتضی جمشیدی معاونت فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم گشایش این کارگاه، گفت: این نمایشگاه در ابتدا قرار بود در اصفهان یا اهواز برگزار شود، اما با رایزنی مدیر باشگاه کتابخوانی خوزستان با این سفیران، آنها متقاعد شدند که نمایشگاه را در اهواز برگزار کنند.

جمشیدی افزود: در این کارگاه ۶۰ کودک ۷ تا ۱۲ ساله خوزستانی که عضو باشگاه‌های کتاب‌خوانی هستند، بصورت روزانه ۱۵ نفر نقاشی های خود را با موضوع «صلح» روی بوم نقاشی می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: این نمایشگاه و کارگاه نقاشی پیش از این در ۱۸ کشور دنیا برگزار شده و ایران نوزدهمین کشور مقصد این سفیران فرهنگی بوده است.

 اولین کارگاه نقاشی با موضوع «صلح» ویژه باشگاه های کتابخوانی خوزستان از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۸ در جزیره گردشگری «ریف» به مدت چهار روز برپا است، علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه ازساعت ۱۶ تا ۲۳ می توانند به جزیره گردشگری «ریف» در جاده ساحلی اهواز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز