خبرگزاری کار ایران

با کمک خیرین صورت گرفت؛

کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در شهر شیبانِ باوی

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۵۱۹

کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر شهر شیبان از توابع شهرستان باوی، با کمک خیّرین به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه، کلنگ مدرسه ٦ کلاسه مسکن مهر شیبان از توابع شهرستان باوی با حضور علی قربانى مدیرکل نوسازى مدارس خوزستان، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، علی باقرزاده مدیرکل حوزه وزارتى آموزش و پرورش، عبد الرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران و زیبا صالح پور رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز خوزستان به زمین زده شد.

گفتنى است، این فضاى آموزشى توسط اداره کل نوسازى مدارس خوزستان در زمینى به مساحت ٢٨٠٠ مترمربع و زیربناى ٦٠٠ مترمربع با اعتبارى بالغ بر دو میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان که ٨٠٠ میلیون تومان سهم خیّر (معلمان و دانش آموزان تهران) و یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان از اعتبارات دولتى تامین و احداث خواهد شد.

مدیرکل نوسازى مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم  ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: ۱۱۳ مدرسه در سیل استان خوزستان آسیب دید که ۳۵ مدرسه به کمک خیرین و با کمک بیش ۴۰ میلیارد تومانی که از همه کشور، در حال ساخت و ساز است که به زودی به اتمام‌ خواهد رسید.

علی قربانی افزود: ۷۸ مدرسه نیز با کمک بیش از ۵۰ میلیارد تومانی وزارت نفت برای تعمیر و تجهیز مدارس آسیب دیده از سیل به پایان رسید و در اول مهر افتتاح شد.

وی تصریح کرد: اتفاق خوبی که پس از سیل افتاد این بود که بیش از ۱۶۰‌ کلاس درس جدید را احداث کرده و در منطقه شیبان نیز بیش از ۱۰ پروژه با ۴۰ کلاس درس که دچار آبگرفتگی شده بود را تعمیر و یا احداث کردیم.

قربانی اشاره کرد: در منطقه ویس نیز با کمک یکی از خیرین در حال تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه ای هستیم که راکد مانده بود.

مدیرکل نوسازى مدارس خوزستان افزود: با وجود سیل و زلزله ۸۶۴ کلاس درس را در ابتدای مهر افتتاح کردیم که با کمک همه ارکان تصمیم گیرنده  در استان و خیرین انجام شده است.

وی عنوان کرد: مشکلات فضای آموزشی خوزستان به اطلاع وزیر آموزش و پرورش رسیده و از پیگیری وی در زمینه حل این‌ مشکلات تشکر می کنیم.

کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در شهر شیبانِ باوی

کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در شهر شیبانِ باوی

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز