خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دالوند خبر داد:

دستگیری سارق به 23 فقره سرقت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۲۹

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و محتویات داخل خودرو با 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در برخی ازنقاط شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ دالوند بیان کرد: ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 دستگاه تلفن همراه، 12 عدد باتری خودرو، 6 دستگاه تلویزیون، 8 عددپمپ آب، 10عدد سیستم پخش خودرو، 3 دستگاه دوچرخه، 2 دستگاه موتور کولر گازی، 2 دستگاه سیستم آب تصفیه خانگی، آب گرمکن، بخاری گازی، سیستم رایانه رومیزی، اتوبخار و یک دستگاه شوفاژ گرمایشی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 23 فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن دعوت از مال باختگان به کلانتری 12 جهت شناسایی وتحویل اموال خود، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز