خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف بیش از 464 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۰۴

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 464 کیلو و 750 گرم انواع مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پلیس شهرستان بندر ماهشهر و باغملک طی 72 ساعت گذشته با اقدامات اطلاعاتی 4 محموله مواد مخدر را شناسایی و کشف کردند.

وی بیان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار دقیق اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی یکی از عناصر اصلی توزیع مواد مخدر در شهرستان اهواز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از منزل وی بازدید کردند که 137 کیلوگرم حشیش و 111 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی یکی دیگر از عناصر اصلی توزیع موادمخدر که در پوشش خانواده در شهرستان بندر ماهشهر فعالیت می کرد را شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر و 99 کیلو گرم حشیش از آنها کشف و یک دستگاه خودروی سواری را توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی در ورودی شهرستان اهواز یک دستگاه خودروی وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۶۷ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: چهارمین عملیات توسط ماموران انتظامی بخش صیدون شهرستان باغملک اجرا شد که با اقدامات اطلاعاتی و کنترل محور مواصلاتی"کهگیلویه و بویراحمد- خوزستان" یک دستگاه خودروی سمند حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده 50 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و یک نفر قاچاقچی تحت تعقیب مراجع قضایی دستگیر شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در مجموع این عملیات ها 464 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه 4 خودرو توقیف و 4 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز