خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

عدم رضایت عمومی از عملکرد برخی مدیران بومی منصوب‌شده در صنایع پتروشیمی/ شعار بومی‌گرایی برای رشد منطقه بود نه یک فرد خاص

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۳۰۴

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد تعدادی از مدیران بومی منصوب‌شده در صنایع پتروشیمی، گفت: اگر مدیران مذکور به اصلاح شیوه رفتاری خود اهتمام نورزند، مشروعیت عمومی و حمایت نماینده را از دست خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی اظهار داشت: شعار بومی سالاری و استفاده از ظرفیت جوانان توانمند بومی در مناصب مدیریتی، یک خواست درازمدت مردم بود که خوشبختانه با رایزنی هایی که در این مدت با مدیران برخی شرکت ها از جمله هلدینگ های خلیج فارس و تاپیکو بعمل آمد، در تعدادی از  شرکت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اخیرا و برای اولین بار، شاهد انتصابات مدیران بومی در این حوزه بودیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خواست ما این بود که در شرایط فنی و مدیریتی یکسان، اولویت انتخاب با نیروهای بومی باشد، با این انتظار که این افراد به دلیل شناخت و اشرافی که به محیط پیرامون صنعت و همچنین توانمندی نیروهای سازمانی دارند، هم ارتباط بهتری با شهرهای اطراف داشته باشند و هم اینکه زمینه‌ی رشد جوانان مستعد درون سازمان خود را در رده های مدیریت میانی و سرپرستی مهیا نمایند.

گلمرادی گفت: هرچند از عملکرد برخی مدیران بومی رضایت نسبی داریم، ولی برخی از این آقایان خیال می‌کنند که این پروسه فقط برای رشد شخص آنان بوده است. نخیر، چنین نیست. تا دیروز فرصت مدیریت فقط به افراد نزدیک به صاحبان نفوذ و قدرت داده می شد، ولی با پیگیری‌هایی که از چندین جهت، چه در مجلس، چه در استانداری و چه در رسانه ها و مطبوعات صورت گرفت، نهایتا به‌عنوان پایلوت، تعدادی از شرکت ها را در اختیار مدیران بومی قرار دادند و الان این مدیران نباید بگونه ای عمل کنند که این رویکرد، شروع نشده، خاتمه یابد.

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، تصرح کرد: گله مندی های متعددی از تعدادی از این مدیران به اینجانب منتقل شده، ضمن اینکه بنده نیز رضایت چندانی از عملکرد آنان ندارم و توصیه می‌کنم تا تصمیم به عبور از این مدیران گرفته نشده، در رفتار خود با نیروهای سازمانی و همچنین ایجاد پل ارتباطی مستحکم با محیط پیرامون برای رفع مشکلات منطقه اقدام نمایند و بدانند در صورتیکه عملکرد آنان سبب شود که دیگر نتوان به نیروهای بومی اعتماد کرد، افکار عمومی هرگز این قصور و خودخواهی آنان را نخواهد بخشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز