خبرگزاری کار ایران

بیرانوندی در کمیسیون امور تعزیرات حکومتی بهبهان:

ریشه عمده تخلفات موجود در بازار عدم درج قیمت است

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۰۷۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: ریشه عمده تخلفات موجود در بازار عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور می باشد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان به ریاست زمانی اصل فرماندار شهرستان و با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان هدف برگزاری جلسات کمیسیون تعزیرات را بیان کرد و با اشاره به موادی از قانون و آیین نامه سازمان به همکاری دستگاه های مرتبط تاکید نمود.

نعمت الله بیرانوندی با ارائه آماری از پرونده های وارده در هفت ماهه اولیه سال 98 از سوی دستگاهای مختلف ناظر و کاشف شهرستان بهبهان به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان، قضاوت این عملکرد را به خرد جمعی و همچنین ریاست محترم کمیسیون واگذار کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان به تخلفات مختلف در صنوف به تخلف عدم درج قیمت اشاره نمود و گفت: ریشه عمده تخلفات موجود در بازار عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور می باشد.

دبیر کمیسیون تعزیرات حکومتی استان در این جلسه نیز از اتاق اصناف شهرستان بهبهان خواست تا از ظرفیت های قانونی خود استفاده کرده و صنوفی که عدم درج قیمت خود را مکرر تکرار می کنند را براساس قانون موجود مورد برخورد قرار داده و نسبت به تعطیلی و لغو پروانه آنان اقدام نمایند.

وی در پایان با توجه به اینکه دو عنصر سرعت و دقت را لازمه کار در تعزیرات حکومتی می دانیم، تصریح کرد: ادارات ما آمادگی کامل دارند تا در گشت های سیار در کنار دیگر دستگاههای ناظر و کاشف حضور داشته باشند.

در ادامه این جلسه یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان نیز با بیان این که بهبهان بعنوان شهرستان ورودی استان در جایگاه ویژه ای قرار دارد، تاکید کرد: نظارت بر صنوف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با دقت و حساسیت بیشتر صورت پذیرد.

وی همچنین تاکید نمودند که گشت های سیار نیز به صورت مستمر در سطح شهر برگزار و بعضا خود و دادستان نیز در این گشت ها حضور خواهیم یافت.

براساس این گزارش، در ادامه جلسه اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را در زمینه موارد مطروحه بیان داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز