خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور؛

شکست خانگی فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس تهران

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۶۶۴

دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته دهم لیگ برتر کشور، عصر امروز دوشنبه ۱۳ آبان ماه در ورزشگاه خانگی فولاد به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این دیدار که از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه زیبای شهدای فولاد برگزار گردید، قرمز پوشان پایتخت موفق به شکست حریف خود با یک گل شدند.

پرسپولیس که بازی را تهاجمی آغاز کرده بود، خیلی زود و در دقیقه ۶ با برخورد توپ به دست سیف الهی مدافع فولاد صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شد که ترابی با ضربه‌ای دقیق، موفق به زدن تک‌گل این بازی شد.

تیم تهرانی در دقایق پایانی نیمه اول نیز فرصت زدن گل دوم خود را داشت که با واکنش خوب شهاب گردان، سنگربان فولاد، این موقعیت از دست رفت.

فولادی‌ها پس از دریافت گل و بخصوص در نیمه‌ی دوم، بازیِ سراسر هجومی را در دستور کار خود قرار دادند ولی با توجه به نفرات کم در هنگام حمله، موفق به زدن گل مساوی نشدند تا این دیدار پس از ۹۰ دقیقه، با پیروزی یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان برسد.

حدود ۲۵۰۰۰ تماشاگر از این دیدار استقبال کردند.

این بازی را  اشکان خورشیدی به‌عنوان داور با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی و رحیم شاهین و داور چهارم: علی‌اکبر عظیم‌پور؛ به همراهی کمک‌داوران پشت دروازه: حسن اکرمی و علی بای و ناظر داوری، مسعود مرادی قضاوت و نظارت نمودند.

ترکیب فولاد خوزستان را شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، ایوب والی، فرزاد جعفری(۲۰- صالح حردانی)، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد(۷۶- امیرحسین باقرپور)، روح‌الله سیف‌اللهی(۵۳- صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا با سرمربی گری جواد نکونام، تشکیل می دادند.

پرسپولیس تهران نیز با ترکیب: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان،

مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(۷۸- سیامک نعمتی)،

محمد نادری(۹۰+۳- فرشاد احمدزاده)، وحید امیری و علی علیپور با سرمربی گری گابریل کالدرون پا به این رقابت گذاشتند.

 در این دیدار محمد آبشک(۳۷) از فولاد و محمد نادری(۸۴) از پرسپولیس، کارت زرد دریافت نمودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز