خبرگزاری کار ایران

غمگین تاکید کرد:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خوزستان برای جلوگیری از وقوع بحران/ شورای اسلامی کار، بازوی توانمند تولید و صنعت

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۶۵۵

مدیرکل‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، گفت: در نظر داریم مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را قبل از مواجه با بحران با کمک استاندار خوزستان بررسی کرده و از طریق ستاد تسهیل رفع موانع تولید در صدد رفع مشکلات این شرکت ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ارسلان غمگین امروز دوشنبه ۱۳ آبان ماه، در نشست هم اندیشی با هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و مسئولین و اعضای شوراهای اسلامی کار و جمعی از نمایندگان کارگران استان که در سالن جلسات ساختمان شهید دقائقی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزارشد، با بیان اینکه یکی از اولویت های این اداره کل رصد وضعیت واحدهای کارگری است، افزود: بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی استان‌ از سوی بازرسان کار برای پیشگیری از وقوع بحران در حال نشان گذاری هستند.

وی ادامه داد: در نظر داریم مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را  قبل از مواجه با بحران با کمک استاندار خوزستان بررسی کرده و از طریق ستاد تسهیل رفع موانع تولید، در صدد رفع مشکلات این شرکت ها باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص انتظارات خود از شوراهای اسلامی کار، عنوان کرد: فلسفه شورای اسلامی کار صرفا رسیدگی به وضعیت کارگر نیست، بلکه گسترش رابطه کارگر و کارفرما و ایجاد بستری برای کار بهتر است.

غمگین ادامه داد: شورای اسلامی کار اگر براساس وظایف خود حرکت کند، نه تنها مانعی برای کارفرما نیست بلکه یک بازوی بسیار توانمندی برای جامعه تولید و صنعت است.

وی با تاکید بر اینکه  تمام تلاش خود را برای گسترش شورای اسلامی کار در سطح استان می کنیم، افزود: حوزه تشکلات کارگری و کارفرمایی را مکلف کرده ایم که شوراهای اسلامی کار را در تمام واحدهای کارگری تشکیل دهند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه، باید سعی کنیم‌ در کنار هم جامعه کارگری پویایی را ایجاد بکنیم، افزود: شما هم بدانید که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچون گذشته و حتی بیش از آن، بر حسب وظیفه در کنار شما است. ما تمام قد در کنار جامعه کارگری و کارفرمایی ایستاده ایم.

غمگین ادامه داد: یکی از برنامه های اولویت دار مدیریت جدید در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تشکیل اتاق فکر است تا با استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه کارگری و کارفرمایی و با یک خرد جمعی بتوان برای بهبود شرایط فضای کار و تولید استان گام برداشت.

وی از راه اندازی سامانه پاسخگویی به مشکلات کارگران و کارفرمایان خبر داد و گفت: به زودی سامانه ای را در رابطه با‌ پاسخ گویی به سوالات مربوط به حوزه روابط کار و تشکلات کارگری و کارفرمایی راه اندازی می کنیم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز