خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی مدیران عامل شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی خوزستان مطرح شد؛

اجرای 128 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 260 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۶۵۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: امسال 128 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 260 میلیارد ریال در استان در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان در گردهمایی مدیران عامل شرکت های خدماتی شهرکهای صنعتی خوزستان که در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک های صنعتی اهواز برگزار شد؛ با اشاره به اینکه امسال 128 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 260 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال انجام است، اظهار داشت: در چند سال گذشته در زمینه جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین رشد خوبی در استان داشته ایم.

وی گفت: 3 هزار و 145 فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است که از این تعداد یک هزار و 598 قرارداد به بهره برداری رسیده و یک هزار و 66 واحد تولیدی هم اکنون با اشتغال بیش از 15 هزار نفر فعال می باشند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان افزود: در شهرکها و نواحی صنعتی استان 522 واحد صنعتی راکد شناسایی شده است که در سال گذشته 23 واحد تولیدی و از ابتدای سال جاری تا کنون 19 واحد را توانستیم به چرخه تولید بازگردانیم.

محمدیان بیان کرد: با اجرای پروژه های متعدد عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد، زیرساخت  شهرک های صنعتی را به نحو مطلوب برای جذب سرمایه گذار و ارائه خدمات بهتر به واحدهای صنعتی آماده کنیم.

وی بر دقت و نظارت در نگهداری از زیرساخت ها در شهرک های صنعتی توسط شرکتهای خدماتی تاکید کرد و گفت: به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی در زمان وقوع بحران، تمام تاسیسات و امکانات درون شهرکهای صنعتی بیمه شده اند.

محمدیان با اشاره به اینکه در ابتدای سال 45 روز سیلابی در استان داشته ایم و با همکاری همه واحدهای صنعتی توانستیم بحران راپشت سر بگذاریم؛ خواستار آمادگی شرکت های خدماتی برای مقابله با بحران های احتمالی و ورود سیلاب به شهرک های صنعتی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی خوزستان هشدارهای ستاد بحران را جدی بگیرند و به واحدهای تولیدی زیر مجموعه خود منعکس کنند.

وی اظهار داشت: کمیته پیشگیری از بحران در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تشکیل شده است و در حال رفع موارد خطر آفرین در شهرکها و نواحی صنعتی است.

محمدیان از حسن همکاری و همدلی مدیران عامل و اعضای شرکت خدماتی شهرک های صنعتی خوزستان در ارائه خدمات به صاحبان صنایع تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ و تبادل نظر با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مدیران عامل شرکت های خدماتی  شهرک های صنعتی استان و مدیران شهرک های صنعتی و جمعی از صنعتگران برگزار شد.

براساس این گزارش، در استان خوزستان 73 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که اداره امور و نگهداری 12 شهرک صنعتی به شرکت های خدماتی واگذار شده است.

گفتنی است، براساس اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی و بهبود مشارکت بخش خصوصی در اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تعامل با صاحبان صنایع انجام می‌شود . شرکت‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی با تشکیل هیات موسس و برگزاری انتخابات از جمع واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک انتخاب می‌شوند و در اداره امور و نگهداری شهرک‌های صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز