خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

پروژه خانه فرهنگ اهواز با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۶۴۳

رئیس دفتر طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: پروژه خانه فرهنگ اهواز این پروژه در حال حاضر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تکمیل کلیه دیوارهای ساختمان و همچنین اجرای عملیات ساخت فرم های درب ها و پنجره ها، می باشد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید علی ضرغامی اظهار داشت: پروژه خانه فرهنگ اهواز با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

ضرغامی افزود: این بنا از پروژه‌های در حال ساخت این اداره کل است که در اسفند ماه سال ١٣٩٦ با حضور مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلنگ‌زنی آن انجام شد.

وی اظهار کرد: این پروژه با زیر بنایی بالغ بر ٢ هزار متر مربع در ٤ طبقه و با اعتباری بالغ بر ٥٠ میلیارد ریال با نظارت دفتر ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حال احداث است.

ضرغامی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تکمیل کلیه دیوارهای ساختمان و همچنین اجرای عملیات ساخت فرم های درب ها و پنجره ها، می باشد.

وی عنوان کرد: از جمله امکانات در نظر گرفته شده در این بنا می‌توان به سالن اجتماعات در طبقه همکف، کلاس‌های آموزشی و فضاهای فرهنگی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز