خبرگزاری کار ایران

کیامرث حاجی زاده:

نوجوانان و جوانان تثبیت کننده این نظام اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۶۳۱

معاون استاندار خوزستان گفت: نوجوانان و جوانان ما پدید آورنده این نظام اسلامی و تثبیت کننده انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران خوزستان، کیامرث حاجی زاده روز دوشنبه  در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان خوزستان در این روز باشکوه بار دیگر به میدان آمدند و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان دادند.

وی افزود: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی از یادگاران انقلاب اسلامی و به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم است و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر آن تأکید فراوان دارند.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: امسال چهلمین سال است که در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی روز به روز بیشتر می‌شود، اما مردم ایران بار دیگر به میدان آمدند و توطئه های دشمن را خنثی کردند.

وی گفت: نوجوانان و جوانان ما پدید آورنده این نظام اسلامی و تثبیت کننده درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند و امروز به میدان آمدند تا اعلام کنند تمام قد تابع فرامین مقام معظم رهبری و آرمان های امام خمینی(ره) هستند.

حاجی زاده عنوان کرد: مردم در این روز باشکوه به میدان آمدند تا به آمریکا و دشمنان قسم خورده نظام بفهمانند که ملت ایران همچنان پای این انقلاب ایستاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز