خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف انبار 5 میلیارد ریالی کالای قاچاق در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۶۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در هندیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی هندیجان با همکاری ماموران پلیس پیشگیری این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی کالای قاچاق را در محور "هندیجان- بندر ماهشهر" شناسایی و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل یک هزار و 320 طاقه پارچه و یک هزار و 459 عدد قوری و لیوان چای خوری فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف و در این رابطه 2 متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را 5 میلیارد ریال برآورد کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد و برای پاسداری از سرزمین عزیزمان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز