خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر خبر داد:

دستگیری دو گروه ‌شکارچی غیرمجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست شوشتر

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۵۳

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: در عملیات یگان حفاظت محیط زیست شوشتر و منطقه حفاظت شده کرائی دو گروه شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، بهروز نجاتی اظهار داشت: در عملیات گشت و کنترل زیستگاه های آزاد، مأمورین این اداره در دو منطقه نزدیک به هم و در نزدیکی اراضی کشاورزی روستای عرب اسد دو گروه شکارچی متخلف را که بدون داشتن پروانه اقدام به شکار پرندگان وحشی نموده بودند دستگیر نمودند.

نجاتی افزود: از یک گروه از شکارچیان لاشه ۴ قطعه پرنده سار و یک قبضه اسلحه شکاری بدون مجوز و از گروه دیگر لاشه ٢ قطعه پرنده حمایت شده دراج، ۵ قطعه چنگر، ٢ قطعه کبوتر وحشی و ١۴ قطعه گنجشک و یک قبضه اسلحه شکاری دارای مجوز حمل کشف و ضبط و اسلحه و مهمات هر دو گروه براساس ماده ١۴ قانون شکار و صید تا زمان صدور حکم قطعی و تعیین تکلیف از سوی دادگاه نزد این اداره توقیف شد.

وی گفت: شورای عالی حفاظت محیط زیست به استناد بند (چ) ماده ٣ قانون شکار و صید، بهای هر قطعه دراج را از لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست مبلغ دو میلیون ریال، هرقطعه چنگر معمولی را مبلغ یک میلیون ریال و هر قطعه کبوتر وحشی، سار و گنجشک را مبلغ یکصد هزار ریال تعیین کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز