خبرگزاری کار ایران

موبایل قاب حرفه ای در دام پلیس اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۷۴۵

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای و کشف ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه از این متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش موبایل قاپی در برخی از نقاط شهر اهواز، توسط راکب یک موتورسیکلت، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۷ در حین گشت زنی به یک موتورسیکلت مشکوک شده و به راکب آن دستور ایست می‌دهند، موتور سوار با بی اعتنایی اقدام به فرارنموده که بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز نهایتاً متهم در مقابل مخفیگاهش متوقف و دستگیر شد.

دالوند بیان کرد: پس از هماهنگی مرجع قضایی و طی بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این سارق  حرفه‌ای، اموال سرقتی زیادی از قبیل:۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۵ عدد پمپ آب،مقادیر زیادی کابل های برق، باطری خودرو، تلویزیون های ال ای دی و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکوف به همراه ۳ عدد فشنگ مربوطه، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به اعتراف متهم در خصوص سرقت های به وقوع پیوسته، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شد.

 

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز