خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان مطرح کرد:

استقبال ۵۰ هزار نفری شهروندان از نمایشگاه اموال بلاصاحب در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۵۳۶

فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در برپایی نمایشگاه اموال بلاصاحب از استقبال ۵۰ هزار نفری شهروندان در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حیدر عباس زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در اقدامی خلاقانه با به نمایش گذاشتن اموال مسروقه کشف شده در انبار کلانتری و پاسگاه های شهرستان اهواز به منظور شناسایی و استرداد اموال مالباختگان نمایشگاه اموال بلاصاحب برپا کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 3 روز با ۳۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی شهرستان اهواز برگزار شد، تصریح کرد: حدود ۵۰ هزار نفر از شهروندان از این نمایشگاه استقبال کردند که رضایتمندی و تقدیر آنان از عملکرد نیروی انتظامی را به همراه داشت.

عباس زاده خاطرنشان کرد: در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه ۲۹۰ نفر از مالباختگان موفق به شناسایی اموال مسروقه خود شده که پس از صورتجلسه برای سیر مراحل اداری به یگانهای کاشف هدایت شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه غرفه یادمان شهدا و ایستگاه صلواتی نیز برپا شده بود، اضافه کرد: بیش از ۸ هزار بروشور و تراکت با موضوعات هشدارهای پیشگیری از انواع سرقت، فضای مجازی و اعتیاد به مواد مخدر بین بازدید کنندگان توزیع شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تقدیر از اقدام ارزنده فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در برپایی نمایشگاه اموال بلاصاحب اذعان داشت:این ابتکار علاوه بر اطلاع رسانی عمومی از کشفیات پلیس، دستاوردهای مهمی همچون، ارتقاء احساس امنیت، استرداد اموال به مالباختگان و تعیین تکلیف اموال بلاصاحب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز