خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اهواز به ایلنا خبر داد:

بازگرداندن ۹۰۰ میلیون ریال طلا به صاحبش با اقدام به موقع پلیس اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۵۳۳

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل و کشف طلای سرقتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اهواز، محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر به سرقت رفتن گاوصندوق منزل مسکونی یک شهروند، در یکی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۰ موفق شدند با اقدامات تخصصی و پلیسی، ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت اعضای این باند ۴ نفره را که سه خانم و یک آقا بودند شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهشان غافلگیر و دستگیر کنند.

دالوند در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و یک نفر مالخر طلاجات مسروقه را نیز معرفی کرد که بلافاصله توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. همچنین تمامی اموال سرقتی گاوصندوق از قبیل طلاجات به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال، اسناد و مدارک هویتی اعتباری و بانکی مهم و مقادیری وجوه نقد، همگی به صاحبش بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ضمن اشاره به دستگیری ۴ سارق و یک مالخر در این راستا عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقام قضایی داده شدند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز