خبرگزاری کار ایران

عباس زاده:

انبار دپوی 14 میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان لو رفت

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۵۴۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و توقیف 14 میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری 3 قاچاقچی در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان، اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق بهبهان از یک انبار دپوی لوازم و قطعات خودروهای خارجی و عینک آفتابی مطلع و انبار مذکور را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل لوازم و قطعات خودروهای خارجی و همچنین عینک آفتابی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی را بالغ بر 14 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان کرد: در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر و 3 دستگاه خودرو نیز توقیف شدند، که متهمان ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار پلیس قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی برای سوداگران اقتصادی ناامن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز