خبرگزاری کار ایران

هفته‌ هشتم لیگ برتر فوتبال کشور؛

کسب ۷ امتیاز توسط سه نماینده فوتبال خوزستان/ بالانشینی جنوبی‌ها در جدول

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۳۸

تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر موفق به کسب امتیاز مقابل حریفان خود شدند که در این میان صنعت نفت آبادان نخستین شکست فصل را به تراکتورسازی تحمیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ادامه‌ مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته‌ هشتم این رقابت‌ها، عصر امروز جمعه سوم آبان‌ماه، ابتدا تیم نفت مسجدسلیمان به مصاف میزبان خود ماشین‌سازی تبریز رفت که در پایان موفق شد با کسب نتیجه مساوی صفر بر صفر، با یک امتیاز تبریز را ترک کند.

در دومین بازی این هفته، فولاد خوزستان در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان نساجی مازندران بود که موفق شد در یک بازی برتر در دقیقه‌ ۸۷ توسط احمد عبدالله زاده و با ضربه‌ سر، دروازه حریف را باز کرد و سه امتیاز این دیدار را در سبد خود نگه دارد.

صنعت نفت آبادان، سومین تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر نیز امروز میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود.

نفتی‌ها ابتدا با دوگل عیسی آل کثیر در دقیقه‌ی ۲۰ و محمد قریشی در دقیقه ۵۳ از حریف خود پیش افتادند تا اینکه در دقیقه ۸۲ تراکتوری‌ها توانستند توسط محمدرضا آزادی یکی از گل‌های خورده را تلافی کنند، تا این بازی با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ به نفع آبادانی ها به پایان برسد.

در پایان این هفته، تیم‌های صنعت نفت، فولاد و نفت مسجدسلیمان رده‌های پنجم تا هفتم جدول را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز