خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال صورت گرفت؛

اجرای فاز اول طرح ضربتی تاب آوری شبکه برق فشار متوسط مسیرجاده اهواز به خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۶۹

مدیر امور برق منطقه چهار اهواز گفت: طی یک عملیات ضربتی و با هدف افزایش تاب آوری شبکه برق در مقابل بحران‌های طبیعی، بیش از ۲۰ کیلومتر از شبکه فشار متوسط جاده اهواز به خرمشهر اصلاح و بهینه‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، بهزاد شافعی زاده اظهار کرد: به منظور افزایش ضریب امنیت و تاب آوری شبکه برق در مواجهه با بلایای طبیعی اعم از توفان و غیره با استفاده از تجهیزات جدید زمینه ی پایداری بیش از ۲۰کیلومتر از شبکه برق فشار متوسط جاده اهواز به خرمشهر طی یک عملیات ضربتی ۵ ساعته ساماندهی و اورهال و بهینه سازی شد.

وی افزود: این عملیات صبح امروز سه‌شنبه 30 مهرماه 98 با حضور ۱۴ گروه عملیاتی از مناطق یک، دو، سه، چهار، شهرستان کارون، گروه‌های ویژه خط گرم نت غرب و شرق اهواز آغاز و تا ساعت یک ادامه خواهد داشت.

شافعی زاده تصریح کرد: در این عملیات که با هدف افزایش تاب آوری و ضریب امنیت شبکه برق بیش از ۳۰ روستا و صنایع مستقر در مسیر جاده اهواز به خرمشهر صورت گرفته که در این عملیات تعداد ۸۳ بوشن اسپلایس فولادی، تعداد ۳۰مقره میخی، تعداد ۳۰مقره کششی، تعداد ۲۰کراس آرم و نیز تعداد ۲۲ اصله پایه فشار متوسط جدید نصب میشود.

مدیر امور برق منطقه چهار در ادامه اشاره کرد: پروژه مذکور به طول 65 کیلومتر است که مقرر شده در قالب سه فاز انجام شود که در فاز نخست آن برای حدود ۲۰کیلومتر از شبکه، برنامه ریزی انجام شده است.

 شافعی زاده در راستای تامین پایداری شبکه برق عنوان کرد: تعداد 100 اصله درخت متداخل در شبکه برق در این خط مشاهده شده که مقرر است با رعایت اصول و مقررات زیست محیطی از حریم شبکه خارج شوند.

وی در پایان بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته به فاز اول این پروژه در حدود ۱۲میلیارد ریال برآورد شده که از محل منابع داخلی تامین شده است.

اجرای فاز اول طرح ضربتی تاب آوری شبکه برق فشار متوسط مسیرجاده اهواز به خرمشهراجرای فاز اول طرح ضربتی تاب آوری شبکه برق فشار متوسط مسیرجاده اهواز به خرمشهراجرای فاز اول طرح ضربتی تاب آوری شبکه برق فشار متوسط مسیرجاده اهواز به خرمشهر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز