خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

بکارگیری 7هزار نفر نیرو در استان خوزستان/ خدمت پلیس تا آخرین ساعات بازگشت زائران/خروج 130 هزار مشمول غیرغایب از مرز

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۵۳۸

فرمانده ناجا گفت : بیش از 7000 نفر نیروی پلیس در استان خوزستان بکارگیری و از خدمات دهی پلیس تا آخرین ساعات بازگشت زائران خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جلسه اربعین اظهار داشت: براساس بازدید میدانی صورت گرفته از پایانه مرزی شلمچه ارائه خدمات به طور مطلوب انجام شده و خوشبختانه هماهنگی و همکاری مطلوبی بین پلیس و مردم وجود دارد.

فرمانده ناجا افزود: از چهار روز گذشته موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و تا این لحظه حدود 2 میلیون و صدهزار نفر از تعداد زائری که به زیارت مشرف شده اند به کشور بازگشته اند.

وی با بیان اینکه روحیه بالا همراه با شور و شعف حسینی را در چهره زوار و خادمان آنها در نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های مرتبط مشاهده کردم، گفت: توصیه هایی به مسئولان مربوطه در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به زائران انجام گرفت.

وی با توجه به محدود شدن عزیمت زائران به کشور عراق، گفت: در این روزهای بازگشت به مردم توصیه داریم تا با همکاری خود با پلیس از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

سردار اشتری بیان کرد: کلیه امکانات در مسیر زائران برای استراحت و رفع خستگی فراهم است و درخواست داریم مردم به هیچ عنوان با حالت خواب آلودگی و خستگی رانندگی نکنند.

وی از کلیه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و همکاران جهادگر در نیروی انتظامی مسئولان استانی و ائمه جماعات و جامعه روحانیت که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به بکارگیری بیش از 30 هزار نفر نیرو در ماموریت اربعین، اظهار داشت: بیش از 600 هزار برگ موقت تردد صادر شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به خدمات سازمان وظیفه عموی از خروج بیش از 130 هزار مشمول غیر غایب از مرزهای چهارگانه خبر داد.

 فرمانده ناجا ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جلسه ستاد اربعین شرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز