خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

مشکل خاصی در مرز شلمچه و چذابه نداریم/ فراهم شدن امکانات برای استراحت زائران در 4 شهر خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۴۱۳

استاندار خوزستان گفت: در هر دو مرز شلمچه و چذابه و همچنین شهرستان خرمشهر، بستان، دشت آزادگان و حتی اندیمشک که آخرین نقطه از استان خوزستان است امکانات لازم را برای استراحت زائران فراهم کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در شلمچه، غلامرضا شریعتی در جریان بازدید از روند خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در این مرز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو مرز شلمچه و چذابه مشکل خاصی نداریم و امکانات لازم برای پذیرایی و استقبال از زائرین آقا عبدالله الحسین (ع) فراهم است.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مشکل خاصی نداریم، افزود: اتوبوس های لازم برای انتقال زوار پیش بینی شده است و همچنین راه آهن آمادگی لازم را دارد و در حال انجام اقدامات خود است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در انتقال زائران عتبات، مسئله خاصی نیست و امور، طبق برنامه ریزی در حال پیشرفت است؛ تعداد زوار نیز که وارد کشور می شوند رو به افزایش است و در این دو مرز مشکل خاصی نیست.

شریعتی خطاب به زوار گفت: زائرانی که به صورت کاروانی و یا شخصی رفتند به طور حتم خستگی دارند و مسیر زیادی طی کردند؛ در هر دو مرز شلمچه و چذابه و همچنین شهرستان های خرمشهر، بستان، دشت آزادگان و حتی اندیمشک که آخرین نقطه از استان خوزستان است امکانات لازم را برای استراحت آنها فراهم کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: امکانات لازم همچون کولر گازی، غذا و آب را فراهم کرده ایم و خواهش می کنیم این عزیزان استراحت کنند و بعد از رفع خستگی به سمت شهرستان های خود بروند که با تصادفات مواجه نشوند. خانواده و فرزندان این عزیزان چشم به راه آنها هستند و منتظرند آنها را ببینند.

استاندار خوزستان ادامه داد: دوست داریم سفر هم آثار معنوی داشته باشد و هم رضایتمندی فرهنگی برای خانواده ها داشته باشد نه اینکه خانواده ها را متاثر و پشیمان کند.

گفتنی است، استان خوزستان با دارا بودن دو مرز شلمچه و چذابه هر ساله در ایام اربعین حسینی میزبان سیل عظیمی از زائران عتبات عالیات است که عاشقانه در راهپیمایی روز اربعین شرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز