خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا تاکید کرد:

تردد روان در مرزهای چهار گانه ایران/ رشد ۵ برابری ورود زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۹۴

فرمانده ناجا گفت: تمام تلاش‌های نیروی انتظامی در راستای ایجاد شرایط لازم برای تسهیل تردد روان زائران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در شلمچه، سردار حسین اشتری در بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش حجم زائران اربعین حسینی اظهار کرد: در همین راستا تعداد گیت‌های ورودی و خروجی زائران افزایش پیدا کرد و افزایش‌جمعیت زائران و اتخاذ تدابیر ویژه‌توسط نیروی‌انتظامی در مرزها پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه تردد زائران اربعین حسینی در حال حاضر در مرزهای چهارگانه به صورت روان در حال انجام است، افزود: تمام تلاش‌های نیروی انتظامی در راستای ایجاد شرایط لازم برای تسهیل تردد روان زائران است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: با وجود تلاش‌ها، کاستی‌ها و تأخیرهایی در ایران و عراق وجود داشته که سعی در رفع فوری آنها داریم.

سردار اشتری به رشد 5 برابری ورود زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: زائران اباعبدالله الحسین(ع) زمان بازگشت خود را مدیریت کرده تا از وقوع هرگونه اتفاق تلخ خودداری کنند.

فرمانده ناجا با حضور میدانی در مرز شلمچه از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت دستگاه‌های مختلف قرار گرفت و با حضور صمیمی در میان مأموران ناجا به آنها خداقوت گفت.

گفتنی است، استان خوزستان با دارا بودن دو مرز شلمچه و چذابه هر ساله در ایام اربعین حسینی میزبان سیل عظیمی از زائران عتبات عالیات است که عاشقانه در راهپیمایی روز اربعین شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز