خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اربعین وزارت کشور خبر داد:

۷۷ زائر تاکنون در اربعین امسال جان باختند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۳۰

رئیس ستاد اربعین وزارت کشور گفت: تا ساعت صفر بامداد امروز ۴۸ هزار زائر اربعین از مرزهای چهارگانه کشور راهی عتبات شده و ۱۰۰ هزار نفر نیز بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در شلمچه، حسین ذوالفقاری در جریان بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: نیمی از این زائران در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و به زائرانی که خودروی شخصی دارند توصیه می‌شود در بازگشت از سفر و قبل از رانندگی حتما استراحت کنند تا به سلامت به مقصد برسند؛ روند بازگشت زایران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر روند بازگشت زائران اربعین شتاب گرفته و رو به افزایش است. از ابتدای ماه صفر تاکنون سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر راهی کربلا شدند و ۲ میلیون نفر نیز بازگشتند.

رئیس ستاد اربعین وزات کشور توضیح داد: تا ساعت صفر بامداد امروز ۴۸ هزار زائر اربعین از مرزهای چهارگانه کشور راهی عتبات شده و ۱۰۰ هزار نفر نیز بازگشتند.

ذوالفقاری گفت: با افزایش روند بازگشت زائران تمهیدات لازم از نظر تغذیه و اسکان زائران پیش بینی شده است و روزانه تا ۳۰۰ هزار نفر اسکان و تغذیه می شوند و بیش از این نیز امکانپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: برای شرایط غیرعادی در مرزها تدابیر لازم فراهم شده است، البته تاکنون نه در کشور ایران و نه در کشور عراق هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز