خبرگزاری کار ایران

رئیس طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا:

امدادرسانی رایگان سایپا به خودروهای ایرانی و خودروهای اتباع خارجی در شلمچه

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۹۵۶

رئیس طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اجرای طرح اربعین سایپا، 12 دستگاه خودروی امدادی سایپا در مرز شلمچه مستقر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در شلمچه، عباس فخاریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلیه مرزهای خروجی که با طرح اربعین مرتبط بودند به‌ صورت خاص پوشش امدادی داده شدند و 12 دستگاه خودروی امدادی، منطقه شلمچه را پوشش می‌دهد.

وی افزود: خدماتی امدادی که در طرح اربعین سایپا ارائه می‌شود به ‌صورت رایگان است و چنانچه خودروی زائرانی که به مراکز ما مراجعه می‌کنند دچار مشکل شود نسبت به حل مشکل آن‌ها اقدام می‌شود.

رئیس طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد: در طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا علاوه بر خودروهای تولیدشده توسط سایپا، سایر خودروها نیز می‌توانند خدمات امدادی دریافت کنند.

فخاریان در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به حضور گسترده اتباع خارجی با خودروهای شخصی، آیا خدمات امدادی به آنها ارائه می شود؟ تاکید کرد: ما حتی به اتباع خارجی نیز خدمات رسانی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موکب ما که در مرز شلمچه مستقر است و به ‌صورت روزانه مواد غذایی و آشامیدنی را در اختیار زائرانی که وارد مرز شلمچه می‌شوند قرار می‌دهد.

رئیس طرح اربعین گروه خودروسازی سایپا گفت: برنامه داریم که یک موکب ثابت در مرز چذابه ایجاد کنیم.

فخاریان بابیان اینکه استقرار موکب ما تا زمانی است که مراجعه‌ کننده وجود داشته باشد، بیان کرد: این اولین سالی است که در مرز موکب برپا کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز