خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور خوزستان عنوان کرد:

آغاز موج بازگشت زائران به کشور/ پیشگیری از انسداد مسیر شلمچه در اولویت پلیس راهور

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۱۷۱

رئیس پلیس راهور استان خوزستان با بیان اینکه موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده، گفت: پیشگیری از انسداد معابر در مسیرهای منتهی به شلمچه در اولویت پلیس راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور جمشیدی اظهار کرد: فضای پارکینگ ها در مسیر شلمچه، ظرفیت کافی و مناسب برای تمامی خودروها را دارد و زوار حتما با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری کنند و خودرو‌های خود را برای جلوگیری از ترافیک، در معابر پارک نکنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تاکسی‌ها توجه داشته باشند به هیچ وجه نباید برای پیاده یا سوار کردن مسافر در حریم دوربرگردان ها بایستند، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده پلیس راهنمایی و رانندگی برابر مقررات اعمال قانون می کند.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به اینکه پیشگیری از انسداد معابر در مسیرهای منتهی به شلمچه در اولویت پلیس راهنمایی و رانندگی است، اظهار داشت: تمام امکانات دستگاه‌ های دولتی و خدمات رسان در کنار نیروی انتظامی برای بازگشت زائران بسیج شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه در مرحله بازگشت به علت ورود زوار در یک بازه زمانی کوتاه، حجم ترافیک زیادی نسبت به مرحله رفت خواهیم داشت، ادامه داد: پلیس، امین مردم و حافظ سلامت تردد افراد است و تمهیدات ویژه‌ای در این ‌باره اندیشیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز