خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی ناجا:

خستگی ناپذیری نیروی انتظامی در خدمت به عاشقان ثارالله/ تمهیدات ویژه پلیس آگاهی در مرزهای چهارگانه

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۶۳

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی مستقر در مرز‌های چهارگانه به خاطرعشق به امام حسین(ع) حین ماموریت احساس خستگی نمی کنند، گفت: این پلیس تمهیدات ویژه ای دراین مرزها اندیشیده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن خانی اظهار کرد: امسال با تدابیر و برنامه ریزی مناسب، وضعیت امنیتی در مرزهای چهارگانه بسیار مناسب است و پیش بینی‌های لازم برای پیشگیری از جرم در همه زمینه‌های مختلف شده است که مجرمان نتوانند از این موقعیت سوء استفاده کنند و به اهداف پلیدشان برسند.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی به عنوان متولی امر پیشگیری از سرقت و کشف آن، تمهیدات ویژه‌ای برای ایام اربعین اندیشیده است، گفت: چند صد کارآگاه به صورت محسوس و نامحسوس و اکیپ تشخیص هویت در مرزها مستقر هستند که اگر مورد خاصی پیش آمد آن را سریعا بررسی کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی برای تامین آسایش و امنیت زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: در هر چهار مرز کشور و شهرهای منتهی به آنها در این ایام، دوربین‌های پلاک خوان نصب شده که تردد خودروها را رصد می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی تمهیدات ویژه‌ای دراین ایام اندیشیده است، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی مستقر درمرز‌های چهارگانه، چون خود را خادم زوار امام حسین(ع) می دانند حین ماموریت احساس خستگی نمی کنند.

سردار حسن خانی با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس آگاهی در هرچهار مرز کشور جرایم بحمدالله کاهش یافته است، گفت: امسال تا کنون در مرزشلمچه، 40 درصد کاهش جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی در راستای آگاه سازی زائران، نصب بنرهای هشداری پیشگیری از سرقت، توزیع بروشور، مصاحبه با رادیو اربعین، آموزش موکب داران و ... را در این ایام مورد توجه قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اعزام تیم‌های دی.وی.آی به مرزهای محل تردد زائران خبر داد و گفت: همه بانک‌های اطلاعاتی خود را توانسته‌ایم دراین مرزها مستقر کنیم تا در صورت نیاز از آن بهره برداری کنیم.

سردار حسن خانی با اشاره به اینکه مراسم اربعین می تواند وحدت بخش بین مسلمین باشد، اظهار داشت: نماد کنگره عظیم اربعین حسینی این است که مردم ایران و عراق برادرند و امام حسین (ع) محوریت این دو ملت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز