خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

توقیف 2 دستگاه تریلی حامل نفت خام قاچاق در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۷۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 90 هزار لیتر نفت خام قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 20 اهواز با کار اطلاعاتی، از تردد 2 دستگاه تریلی حمل سوخت که درحال تردد از محور آزادراه خلیج فارس بودند مطلع و شناسایی که پس از هماهنگی قضایی در معیت عوامل حراست شرکت نفت  آنها را جهت بررسی متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این 2 تانکر 90 هزار لیتر نفت خام قاچاق فاقد مدارک قانونی کشف و خودروهای مذکور نیز توقیف و به نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تحویل داده شدند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با کالای قاچاق با جدیت عمل می کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز