خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر آبادان در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا:

توقف عملیات جایگزینی پارکینگ به جای فضای سبز در منطقه امیرآباد آبادان/ باید پارکینگ را به فضای سبز تبدیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۶۹۳

رییس شورای اسلامی شهر آبادان در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی که عده‌ای در منطقه امیر آباد در حال تخریب فضای سبز و ایجاد پارکینگ بودند، گفت: در حال حاضر بنده و سایر اعضای شورای اسلامی شهر آبادان مخالف برداشتن فضای سبز هستیم و ما باید پارکینگ را به فضای سبز تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، ناصر کعبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب فضای سبز امیرآباد و جایگزینی پارکینگ، اظهار کرد: در این خصوص ما اطلاع نداشتیم و طبق خبری که دریافت کردم ظاهرا معاونان شهرداری با اداره مسکن و شهرسازی جلسه گرفته بودند و به این نتیجه رسیدند که آن محل پارکینگ شود؛ یعنی برای آن چند رستوران راه باز کنند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا مخالف برداشتن فضای سبز هستم، تصریح کرد: باید ببینیم واقعا آن محل پارکینگ لازم دارد یا ندارد؟ زیرا موضوع مهمی است. بالاخره چند رستوران دارای مجوز هستند و فعالیت می‌کنند. ممکن است به اندازه‌ای خیابان اصلی شلوغ شود که واقعا احداث پارکینگ لازم باشد، اما باید دقیق بررسی شود واقعا لازم است یا اینکه پارکینگ را جلوتر و در یک فضای بهتر قرار دهند.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: امروز قرار است جلسه‌ای بگیریم و خود شهردار نیز اطلاع نداشت و اعلام کرد معاونین جلسه برگزار کرده بودند و به این نتیجه رسیده بودند که آن محل پارکینگ شود.

کعبی با بیان اینکه در حال حاضر بنده و سایر اعضای شورای اسلامی شهر آبادان مخالف برداشتن فضای سبز هستیم، افزود: ما باید پارکینگ را به فضای سبز تبدیل کنیم. ما کمبود فضای سبز داریم و پالایشگاه و پتروشیمی به اندازه‌ای برای آبادان آلودگی ایجاد کرده‌اند که اگر به دو برابر فضای سبز فعلی آبادان افزوده شود، همچنان پاسخگو نخواهد بود پس باید به نتیجه برسیم که بر همین پایه و اساس کار را متوقف کردیم و باید ارزیابی کنیم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز