خبرگزاری کار ایران

سرکنسول ایران در بصره:

مسیرهای منتهی به نجف اشرف و کربلا امن است/ ظرفیت‌ها متناسب با جمعیت نیست/ اتخاذ برنامه‌ریزی مناسب در زمینه بهداشت، تغذیه و اسکان زائران در عراق

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۶۲۵

سرکنسول ایران در بصره با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت‌ها، متناسب با جمعیت نیست، گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته با مسئولان عراقی، برنامه ریزی خوبی در زمینه بهداشت، تغذیه، اسکان و ... شده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد سیاهپوشان در جلسه مرزی با مسئولان استان خوزستان، اظهارداشت: به دلیل افزایش جمعیت، ظرفیت‌هایی که در کشور عراق پیش بینی شده بود، جوابگو نبوده است، اما در این خصوص از تلاش‌های خستگی ناپذیر مسئولان این استان تقدیر می کنم.

وی با بیان اینکه کمک‌های مسئولان هنوز جوابگوی حل مشکلات زائران نیست، تصریح کرد: باید تلاش کنیم اربعین امسال را همانند سال‌های گذشته به بهترین وضع پشت سر بگذاریم.

سرکنسول ایران در بصره با اشاره به اینکه در سال گذشته در چنین روزی حدود 30 هزار زائر از مرز خروج کردند، گفت: تاکنون بیش از 220 هزار نفر از مرز شلمچه عبور کردند که این نشان از عشق و علاقه مردم به امام حسین(ع) است.

وی بیان کرد: مسیرهای منتهی به نجف اشرف و کربلا امن است و خدمات رسانی به زائران و اقدامات امنیتی و انتظامی در حال انجام است.

سرکنسول ایران در بصره با بیان اینکه روز گذشته تا کنون به دلیل ضعف در زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در کشور عراق شرایط سختی پشت سر گذاشته ایم، گفت: در حال حاضر ظرفیت‌ها، متناسب با جمعیت نیست و با مسئولان عراقی برنامه ریزی خوبی در زمینه بهداشت، تغذیه، اسکان و ... انجام داده‌ایم.

سیاهپوشان با بیان اینکه در مرز عراق با کمبود شدید آب مواجه هستیم، از مسئولان خوزستان و استان های معین خواست کمافی‌سابق پای کار بیایند تا این مشکل را بر طرف کنیم.

سرکنسول ایران در بصره گفت: هرچه به اربعین نزدیک‌تر می شویم ازدحام جمعیت نیز افزایش می یابد که می طلبد مسئولان استان خوزستان در خصوص اعزام خودرو به آن سوی مرز تلاش بیشتری کنند تا زوار به حول قوه الهی و با آرامش و بدون دغدغه عازم کربلا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز