خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت ناجا در بازدید از مرز شلمچه عنوان کرد:

توزیع 16 هزار بسته بهداشتی در بین کارکنان انتظامی در 4 مرز کشور

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۶۳

معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا با بیان اینکه 16 هزار بسته بهداشتی در بین کارکنان در 4 مرز کشور توزیع شده است، گفت: در این مرزها، 12 اکیپ برای خدمت رسانی به کارکنان و در صورت نیاز به زوار اربعین حسینی مستقر شده‌اند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا حسینی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه، با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائران حسینی باعث افتخار است، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در بخش های مختلف پزشکی به زائران خدمت رسانی کنیم.

این مقام انتظامی بیان کرد: از تاریخ 13 مهر ماه تاکنون، حدود 250 نفر از کارکنان انتظامی مستقر در 4 مرز کشور، به صورت رایگان ویزیت شده اند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه الحمدلله کمافی سابق تعامل خوبی با یگان های مسئول برقرار کرده ایم، خاطرنشان کرد: رسالت اصلی بهداشت و درمان در هر 4 مرز به عهده دانشگاه علوم پزشکی آن استان است، ولی این دانشگاه حامی حافظان نظم و امنیت در ایام اربعین حسینی است.

 رئیس بهداری کل ناجا با اشاره به اینکه هیچ مشکل خاص پزشکی در این 4 مرز کشور نداریم، تصریح کرد: خدمات بهداری ناجا در راستای تامین امنیت سلامت کارکنان انتظامی و زوار اربعین حسینی و پشتیبانی از ماموریت‌های رده های پلیس در این ایام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز