خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری عنوان کرد:

آمادگی صد در صدی مراکز گردشگری و اقامتی غرب و جنوب کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۱۶۹

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از آمادگی صد در صدی مراکز گردشگری و اقامتی در استان های محور غرب و جنوب کشور برای ارائه خدمات رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سید جواد موسوی اظهار داشت: هم زمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران و مسافران در استان های متنهی به مرزهای غربی و جنوب کشور برای تشرف در مراسم اربعین حسینی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم را رد این خصوص اندیشیده است.

وی افزود: در همین ارتباط به تمامی ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان های مرتبط دستورات لازم در خصوص ارائه خدمات به مسافران و زائران اربعین حسینی ابلاغ شده و ناظرانی به منظور نظارت هرچه صحیح تر بر نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین به استان های مختلف اعزام شده اند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ادامه داد: پیش بینی های لازم در خصوص اسکان دائم و موقت زائران و مسافران در مسیر استان های جنوبی و غربی کشور اندیشیده شده و آمادگی صد در صدی برای این موضوع در استان های مختلف وجود دارد.

موسوی عنوان کرد: در این میان به منظور رضایتمندی زائران و مسافران در ایام اربعین حسینی، تسهیلات و تخفیف هایی نیز در مراکز اقامتی و گردشگری استان های مسیرهای غرب و جنوب کشور به تفکیک هر استان برای مسافران و زائران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری خاطرنشان کرد: سامانه 09629 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها و راهنمایی به زائران و مسافران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز