خبرگزاری کار ایران

شریعتی در مراسم افتتاح زائر سرای شهدای گمنام:

اندیمشک همگام با چذابه و شلمچه پذیرای زائران اربعین حسینی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۱۶۳

استاندار خوزستان گفت: امسال با توجه به مشکلات اخیر در خرم آباد و سیل سهمگین و خسارت باری که در آن منطقه رخ داد اندیمشک بیش از سال های گذشته پذیرای زائران اربعین حسینی است و همگام و هم تراز با دو مرز شلمچه و چذابه در حال خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله (ع) و قمر بنی هاشم (ع) است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، شامگاه چهارشنبه ۱۷ مهرماه مرکز زائرسرای شهدای گمنام اندیمشک با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در این شهر به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان در این مراسم با قدردانی از عشق و علاقه مردم خطه اندیمشک از دیرباز به اهل بیت (ع)، گفت: مردم این دیار پیشرو و پیشگام در پاسداشت ارزش های عاشورا و خدمت و پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند. 

غلامرضا شریعتی افزود: مردم اندیمشک در مقاطع مختلف عشق و علاقه خود را به ارزش های اسلامی و دفاع از میهن با تقدیم بیشترین شهید در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) ثابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به مشکلات اخیر در خرم آباد و سیل سهمگین و خسارت باری که در آن شهر رخ داد اندیمشک بیش از سال های گذشته پذیرای زائران اربعین حسینی است و همگام و هم تراز با دو مرز شلمچه و چذابه در حال خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله (ع) و قمر بنی هاشم (ع) است.

گفتنی است، زائر سرای شهدای گمنام اندیمشک با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مدت زمان ۴ ماه ساخته شده است و ساخت آن با هدف ارائه خدمات فرهنگی از جمله اسکان مسافران اربعین حسینی از استان های بالا دست پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز