خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه خواستار شد؛

تسریع در اتمام و تکمیل واحدهای آسیب دیده از سیل در حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۸۱۷

سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان که با حضور سایر اعضاء در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، با اشاره به شروع فصل بارش باران، خواستار تسریع در اتمام و تکمیل واحدهای آسیب دیده از سیل شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی در این جلسه با اشاره به شروع فصل پاییز و باران و لزوم اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازمه در جهت مقابله و رویارویی با هرگونه حوادث احتمالی از قبیل سیل، اظهار کرد: بخشداران، شهردار و کلیه ادارات شهرستان به ویژه ادارات خدمات رسان نسبت به پیش بینی، شناسایی کمبودها و مشکلات، ارائه راهکار و پیشنهاد جهت اتخاذ تمهیدات لازم و رویارویی و مقابله با هرگونه خطرات احتمالی اقدام لازم را بعمل آورند.

وی در ادامه، با اشاره به  شروع فصل پاییز و زمستان، خواستار تسریع در روند تکمیل و مسقف نمودن واحدهای احداثی و آسیب دیده از سیل شد.

هاشمی بیان کرد: بانک های عامل جهت پیگیری دستور العمل نحوه پرداخت و جذب اعتبارات مرحله دوم مناطق سیل زده شهرستان اقدام و همچنین نسبت به تسریع در پرداخت تهسیلات بلاعوض و معیشتی اقدامات لازم بعمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز