خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از واحدهای اداری این مجموعه

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۵۸۰

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از واحدهای مدیریت اداری-مالی این سازمان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این برنامه، واحدهای عملیاتی نقلیه و رستوران و دفاتر ستادی اداری و مالی، طی چند ساعت مورد بازدید قرار گرفتند و کارکنان توانستند گزارش کارهای خود را مستقیما در معرض دید مدیریت قرار دهند.

سیدامید شهیدی نیا در جلسه ای که در پایان این بازدید برگزار شد، گفت: سیستماتیک کردن امور و سیستم جامعی که طراحی شده است، بسیار ارزشمند است و امکانات فراوانی از جمله اطلاعات آماری و تحلیلی لحظه به لحظه ای را برای اخذ تصمیمات مبتنی بر واقعیات در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: حاکمیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی باید با اقناع همراه باشد و روشها و اصول ما بایستی کاملا قابل فهم و قابل توضیح باشد.

وی یادآور شد: در بحث های مربوط به نیروی انسانی به محدودیت‌ها بسنده نکرده ایم و پشت دیوار آنها متوقف نشده ایم. ضمن اینکه چارچوب های مقرراتی و قانونی را حتما رعایت می کنیم، با انعطاف تمام تلاش خود را برای خروج از بن بست های احتمالی و تسهیل در امور بکار می بریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ادامه داد: ما نباید به کارهای خوبی که تاکنون انجام شده بسنده کنیم؛ چرا که سیستم نیروی انسانی توقع ایجاد شرایط بهتر را از شما دارند؛ لکن همواره این حرکت ها، بایستی با بازخوردهایی که از نیروی انسانی می گیرید، هم راستا و همسان باشد.

وی خاطرنشان کرد: منابع انسانی به این مهم آگاه هستند که رعایت عدالت به معنی تساوی در مزایا و پاداشها نیست، بلکه این موارد بایستی براساس کیفیت عملکرد تقسیم شوند تا مدیریت انگیزش در سازمان به‌درستی انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پایان یادآور شد: نگاه مجموعه های بیرونی به سازمان ما؛ نگاهی مثبت است و هر کسی در درون این مجموعه باید در حوزه  خودش بهترین عملکرد و اثر بخشی را داشته باشد تا نسل به نسل که رو به جلو می‌رویم به چارچوب های ایده آل نزدیکتر شویم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز