خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

بارش های پاییز در خوزستان طبق پیش بینی های هواشناسی در حد نرمال خواهد بود/ با توجه به حجم خالی مخازن پشت سدها، نگرانی نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۴۶

استاندار خوزستان گفت: براساس گزارش سازمان هواشناسی بارش های پاییز امسال در خوزستان در حد نرمال خواهد بود و با توجه به حجم خالی مخازن پشت سدها نگرانی نداریم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، نشست ستاد مدیریت بحران استان روز یکشنبه 14 مهرماه به ریاست استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در این نشست اظهار داشت: جلسات مدیریت بحران استان به صورت ماهانه و مرتب برگزار شده است و هم اکنون که وارد سال آبی جدید شدیم نشست امروز برگزار گردید.

استاندار خوزستان توضیح داد: در این نشست اقدامات سال گذشته بررسی شد و همچنین کارهایی که لازم است در ماه های پیش رو انجام شود به بحث گذاشته شد و در دستور کار قرار گرفت.

شریعتی ادامه داد: دستگاه های متولی نیز گزارش کار ارائه داند و اقداماتی که بایست تا دو ماه آینده انجام دهند برنامه ریزی شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: براساس گزارش سازمان هواشناسی بارش های پائیز امسال در خوزستان در حد نرمال خواهد بود و با توجه به حجم خالی مخازن پشت سدها نگرانی نداریم.

شریعتی افزود: 16 درصد بارش های سال آبی را در پاییز داریم به همین دلیل حجم خالی مخازن در پایان آبان براساس برآوردها و پیش بینی ها حدود 9 میلیارد متر مکعب خواهد بود، به همین علت ظرفیت پذیرش ورودی هست و مشکل خاصی از این بابت نخواهیم داشت.

استاندار خوزستان بیان کرد: برای زمستان و بهار هم انشاالله با پیش بینی ها و کارهای کارشناسی تمهیدات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

شریعتی در پایان گفت: خوشبختانه ساخت و ساز منازل سیل زدگان و پرداخت خسارت کشاورزان سیل زده به خوبی و سرعت مناسب در حال پیشرفت است و امیدواریم با همین روند تداوم داشته باشد تا مردم عزیز بتوانند بدون دغدغه به کشاورزی و کار بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز