خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 262 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در طرح جمع آوری سلاح و مهمات در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۸۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 262 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در طرح جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، اظهار داشت: در راستای رسیدگی به مطالبات بحق مردم، ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های تخصصی و تلاش مستمر در سطح استان در 5 روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی 205 نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 32 قبضه سلاح جنگی و 230 قبضه سلاح شکاری در جمع 262 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه یک هزار و 232 عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان مصمم است در راستای مطالبات مردم در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز