خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

افزایش ۶۳ درصدی اعتبارات تخصیص یافته به حوزه کودک در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۷۰۰

استاندار خوزستان گفت: در یک سال گذشته اعتبارات تخصیص یافته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ۶۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط‌ عمومی استانداری‌ خوزستان، غلامرضا شریعتی صبح امروز شنبه ۱۳ مهرماه، در آیین افتتاحیه برنامه‌های هفته ملی کودک در استان خوزستان، اظهارکرد: برگزاری برنامه‌های کشوری هفته کودک پس از ۴۰ سال در استانی غیر از مرکز بیانگر قدمی مؤثر در راستای نظام تمرکز زدایی در پایتخت است.

وی افزود: بی تردید کودکان بخشی از سرمایه های ملی و اجتماعی ما هستند و توجه به تربیت و پرورش کودکان امروز نقش آفرین توسعه و پیشرفت فردای ایران اسلامی هستند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: باید در مواجهه با دنیای کودکان در ابعاد مختلف فرهنگی، تربیتی و هویتی با بهره گیری از شیوه های نوین تلاش کنیم.

شریعتی عنوان کرد: همه کودکان خلاقیت بلقوه در وجودشان است، مهم بستر سازی تبلور آن در کنار قدرت آفرینش گری و اعتماد بنفس آنها است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کودکان آینده سازان کشور هستند، لذا باید از کودکی مؤلفه‌های مهمی مانند مشارکت، آگاهی و مسئولیت اجتماعی را به آنها آموزش داد.

استاندار خوزستان با اشاره به همزمانی هفته ملی کودک با ایام پیاده روی اربعین، گفت: این ایام زمینه خوبی برای آشنایی کودکان با معنویت است.

شریعتی با بیان اینکه تکنولوژی با سرعت درحال رشد است و آسیب‌های خاص خودش را دارد، افزود: باید با آموزش‌های مختلف زمینه آسیب را در این حوزه به کودکان کاهش دهیم.

استاندار خوزستان با عنوان اینکه اعتبار کانون پرورش فکری کودکان در یک سال گذشته در خوزستان ۶۳ درصد رشد داشته و خود کانون نیز رشد ۵۰ درصدی درآمد داشته است، گفت: همه این افزایش‌ها در حوزه مادی موجب آن نمی‌شود که دیگر نهادهای تاثیرگذار برنامه هایی را در این حوزه نداشته باشند.

وی با تشکر از دست اندر کاران حوزه کودک و نوجوان در استان خوزستان، خاطرنشان کرد: در حادثه سیل امسال در استان خوزستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بدون تبلیغات در حوزه امداد فرهنگی کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده فعالیت های خوبی را داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز