خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی راه برون رفت از وضعیت کنونی/ عهد می‌بندم صادقانه خدمت کنم/ به دنبال ارائه آمار غیر واقعی نیستم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۶۳

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به دنبال ارائه آمارهای غیر منطقی برای پر کردن بیلان کار نیستیم، تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی تفکر انقلابی و تکیه بر مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ارسلان غمگین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: استان خوزستان با بیش از 850 هزار کارگر بیمه شده پنجمین استان کارگری ایران است.

وی افزود: وجود رودخانه های زیاد، خاک حاصلخیز، منابع غنی نفت و گاز و وجود شرکت های عظیم فولاد و پتروشیمی در کنار ظرفیت های بالای این استان از قبیل هم مرزی با کشورهای همسایه در حاشیه خلیج فارس و زیرساخت های حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی فرصت بی بدیلی برای توسعه و برون رفت از عقب ماندگی اقتصادی دارد.

غمگین تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود، صیانت از نیروی کار، رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران، رصد قراردادهای کارگران، اهتمام و توجه ویژه به بازرسی های موردی از بنگاه های اقتصادی بزرگ، متوسط و کوچک برای جلوگیری از تضییع حق کارگران از اولویت های خاص این مدیریت است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید بین کارگر و کارفرما همدلی ایجاد شود، ادامه داد: وضعیت بازرسی های کار باید به گونه ای باشد تا واحدهای تولیدی و کارگری در معرض آسیب قرار نگیرند و  قبل از دچار شدن به بحران رصد و پایش گشته و اقدامات پیشگیرانه ای در جهت صیانت از نیروی کار به کارگرفته شود.

غمگین عنوان کرد: به دنبال ارائه آمارهای غیر منطقی  برای پر کردن بیلان کار نیستیم. تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی تفکر انقلابی و تکیه بر مدیریت جهادی است.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران نشان داده است هرکجا که تفکر جهادی حاکم بوده توانسته است از تحریم ها به عنوان یک فرصت استفاده کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خیلی صریح بر اتکا به شعار ما می توانیم تاکید نموده اند، افزود: « ما می توانیم» فقط یک شعار نیست بلکه یک فرهنگ است. باور داریم که ما قادر هستیم  با تکیه بر  نگاه انقلابی و اقدامات جهادگونه بر هرگونه تحریم غلبه نماییم.

وی اشاره کرد: در خصوص استراتژی ایجاد اشتغال جدید نیز باید با استفاده از ظرفیت موجود و با تکیه بر داشته های موجود به دنبال ایجاد اشتغال بدون هزینه باشیم. صرف پول پاشی و تزریق منابع مالی بدون پشتوانه علمی نه تنها  راه حل مناسبی نیست بلکه بعضا  کشور را دچار برخی چالش ها نموده است.

غمگین با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان و توان علمی صاحبان اندیشه در کنار جوان گرایی یکی از راه های رسیدن به موفقیت است، گفت: مردم شریف خوزستان لایق بهترین ها هستند. با وجود این همه نعمت خداوندی این محرومیت زیبنده مردم شریف استان نیست.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با خدای خود عهد می بندم تا هرکجا که در توان داشتم از خدمت صادقانه به خلق دریغ نکنم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز