خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبرداد:

بازگشایی سالن ورزش‌های رزمی هلال احمر در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۲۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از بازگشایی سالن ورزش‌های رزمی هلال احمر در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر خوزستان، علی خدادادی ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع جوانان ورزشکار و در آیین بازگشایی و آغاز به کار سالن ورزش‌های رزمی هلال احمر در شهرستان اهواز، اظهار کرد: امیدواریم جوانان این مرز وبوم با تاسی از شهدا و مطالعه زندگینامه و وصایای این عزیزان بتوانند الگوهای مناسبی در راه خدمت به مردم این سرزمین که خون پاک بسیاری برای حفظ و حراست از آن بر اساس این گزارش، زمین ریخته شده است باشند. ما مدیون خون شهدا هستیم و نمی توان از کنار خون شهدا و تاریخ هشت سال دفاع مقدس گذشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان خوزستان در بخش دیگری از صحبت هایش جوانان را سرمایه اصلی قابل اتکا جهت دفاع از کشور دانست که به عنوان مدافعان منافع ملی خود به منافع ملی تبدیل شده و فصل مشترک همه اقوام و مجموعه های کشور به حساب می آیند.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری هم تاکید فرمودند باید برای جوانان نشاط و امید ایجاد کرد و جوانان نیازمند به افزایش توانمندی در رشته‌ها و عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی هستند. این کسب دانش و مهارت باعث می شود جوانان توانمندی خود را ارتقاء دهند.

خدادادی با تاکید بر اینکه در کنار این توانمندی که شاید لازمه اصلی آن تزکیه و داشتن فضیلت است، گفت: اگر جوانان در این شرایط صداقت، تعهد، گذشت و احترام به بزرگترها به ویژه والدین خود را فرا گیرند و در مقابل آسیب های اجتماعی و روحی نیز مصون شوند به سر منزل مقصود خواهند رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرخوزستان گفت برای مقابله با آسیب های اجتماعی ورزش از دو جهت می تواند جوان و جامعه را واکسینه کند. ورزش از یک سو زمینه ساز نشاط و سلامت شده و کم تحرکی ناشی از تغییر سبک زندگی و بیماری های ناشی از آن را جبران کرده و از سوی دیگر باعث افزایش توان بدنی و آمادگی جسمانی می شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه دستندرکاران در بازگشایی سالن ورزش های رزمی هلال احمر در شهرستان اهواز و پیگیری معاونت امور جوانان هلال احمر خوزستان ضمن مطالبه استعداد یابی و توجه جدی به مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار، تصریح کرد: حمایت از ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش که توانایی مالی مناسبی ندارند مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز