خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

دستگیری سارق پرایدهای سرقتی در آبادان

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۲۴

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از پایان سریال پرایدهای سرقتی با دستگیری سارق در آبادان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه‌خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و انتشار چند کلیپ از شیوه سرقت سارقان در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور ویژه ماموران انتظامی فرماندهی این شهرستان ها قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی طی اعلام به کلیه نیروهای تخصصی و عملیاتی و بررسی شیوه و شگردهای سرقت و ایجاد تورهای ایست و بازرسی به صورت شبانه روزی، موفق شدند سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و منسجم وی را به همراه خودروی سرقتی دستگیر کنند.

سردار صالحی تصریح کرد: در بازجویی فنی و تخصصی پلیس از متهم، مالخر و نگهدارنده خودروهای سرقتی شناسایی و دستگیر، که متهمان به 17 فقره سرقت در شهرستان های آبادان و خرمشهر اعتراف و همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان 10 دستگاه انواع باند و ضبط صوت خودرو، 3 دستگاه باتری خودرو، انواع ابزارالات خودرو، ۵ دستگاه دریل برقی، یک دستگاه کپسول سی. ان. جی و سایر محتویات داخل خودرو کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه خودروهای سرقتی تحویل مالباختگان شد و متهمان نیز کماکان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، خاطرنشان کرد: مالکان خودرو از پارک خودروی خود در مکان خلوت و تاریک اجتناب کنند و ضمن مجهز کردن خودرو به سیستم های ایمنی ضد سرقت حتی المقدور جهت پارک وسائط نقلیه خود از پارکینگ عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز