خبرگزاری کار ایران

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید مجتمع پتروشیمی امیرکبیر مطرح کرد:

افزایش ۵۳ درصدی صادرات با وجود تحریم ها/ در تلاشیم تا به ظرفیت تولید 700 هزار تنی پلیمری دست پیدا کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۴۷

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید مجتمع پتروشیمی امیرکبیر گفت: با وجود اعمال تحریم ها، با ۵۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته در بخش صادرات خود مواجه بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، عبدالکریم محمدی زاده امروز سه شنبه 2 مهرماه در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر، اظهار کرد: تحریم ها نه تنها هیچ تاثیری بر روند تولید پتروشیمی نداشته بلکه نسبت به سال گذشته با رشد ۵۳ درصدی مواجه بوده ایم.

وی افزود: کارکنان این مجتمع بالغ بر 2300 نفر هستند که عملکرد بی سابقه ای طی ۱۰ سال اخیر داشته اند.

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید مجتمع پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به اینکه طی سال جاری در حوزه دریافت خوراک گازی با کمبود هایی روبرو بودیم، افزود: با تعامل با دیگر مجتمع های پتروشیمی توانستیم این مشکل را مرتفع کرده و تولید خوبی داشته باشیم.

محمدی زاده تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال با کمبود گاز اتان که بیشترین سود آوری را برای ما دارد، مواجه بودیم که با تمرکز بر تامین خوراک های غنی مایع تصمیم گرفتیم به فعالیت هایی که حاشیه سود بیشتری دارند بپردازیم.

وی ادامه داد: اگر عملیات احداث خطوط انتقال گاز پالایشگاه بید بلند 2 تا پایان سال جاری به پایان برسد خوراک اتان مورد نیاز مجتمع از این پالایشگاه تامین خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید مجتمع پتروشیمی امیرکبیر تاکید کرد: در تلاشیم تا به ظرفیت تولید 700 هزار تنی پلیمری شرکت دست پیدا کنیم، طی سال جاری تا پایان آبان ماه نیز به ظرفیت تولید سال گذشته که 432 هزار تن پلیمر بود خواهیم رسید و قطعا رکورد تولید محصولات پلیمری را خواهیم شکست.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز