خبرگزاری کار ایران

ساعتی پیش اتفاق افتاد؛

انفجار در یکی از مخازن پتروشیمی غدیر/مصدومیت ۲ کارگر

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۷۹۹

انفجار یک مخزن در پتروشیمی غدیر، باعث مصدومیت دو کارگر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ظهر امروز یکی از مخازن نگهداری مواد شیمیایی در پتروشیمی غدیر واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حین انجام عملیات تعمیراتی دچار انفجار شد که بنابه گفته ی کارگران، در این حادثه دو کارگر دچار حادثه شدند.

بابک ممبینی سرپرست روابط عمومی پتروشیمی غدیر، در خصوص جزئیات این حادثه به خبرنگار اقتصادی ایلنا گفته است: راس ساعت ۱۵/۰۵ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۶/۲۵ در جریان عملیات اجرایی اورهال، مخزن FA103 که به عنوان تانک BLOW DOWN مربوط بهWAST LIQUID فرایندی استفاده می‌شود، سقف مخزن دچار RUPTURE شد.

وی افزود: این مخزن جزو فرآیند اصلی تولید نیست و صرفا در شرایط خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و در گذشته نیز تخلیه شده، مقدار محدودی لجن‌های هیدروکربنی ته مخزن باقی مانده و دارای بخارات هیدروکربنی سبک بوده است که به دلیل انجام کار تعمیراتی جهت اتصال لاین ۲ اینچ به مخزن مذکور دچار حادثه شد.

سرپرست روابط عمومی پتروشیمی غدیر گفت: در جریان این حادثه یک نفر از پرسنل شرکت دچار صدمه سطحی شد که  پس از درمان سرپایی، مرخص شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است عملیات اورهال به حالت نرمال و طبق برنامه در حال انجام است و تاخیری در روند راه اندازی شرکت ایجاد نشده و هیچگونه توقفی صورت نگرفته و شرایط کاملا عادی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز